Gyakori Kérdések
A termékekkel kapcsolatos információk.
A termékek mind egytől-egyig saját termesztésű növényekből készültek a mag elvetésétől a kész termékig. Tartósító szereket a savanyúságok minimális mennyiségben tartalmaznak, a szószok és lekvárok mind egytől-egyig tartósítószer mentesek. Felbontást követően hűtőben tárolandók. Fontos, hogy mindig tiszta evőeszközzel nyúljunk a palackokba, mivel egy morzsa is elég ahhoz, hogy a termék romlásához vezessen! Nagyon ritka esetben a palackozás során előfordulhatnak hibák, így a felbontásukat követően bármilyen hiba észlelése esetén kérem jelezd és a saját költségemre kicserélem a terméket a vásárlástól számított 30 napon belül.
Személyes átvétel
Személyes átvételre a az alábbí címen van lehetőség: 6344 Hajós, Toldi u. 13.
Szállítás és fizetés
Termékeinket akár 2 munkanapon belül megkaphatod, de maximum 5 munkanap. A termékek futárszolgálat általi házhoz szállítással történnek. A csomagot kérheted a munkahelyedre vagy a lakásodra, munkanapon 8.00 és 17.00 óra között.
Külföldi rendelés esetén a szállítás 5-10 munkanapot vesz igénybe.
Sikertelen kézbesítés esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre pl.: a munkahelyedre vagy akár személyes csomagátvételt is az általad választott CsomagPontban.
Ha nem kérsz semmilyen változtatást, akkor a futár két munkanapon belül ismét megkísérli a küldemény kézbesítését az eredeti címre.
(Ha nem látod a futárszolgálat levelét, akkor lehet, hogy spam vagy a promóciók mappában landolt.)
Készpénzes fizetés futárnak (utánvét): Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted.
Bankkártyás fizetés: Ingyenesen és regisztráció nélkül fizethetsz a bankkártyáddal.
1990 Ft., viszont a szállítás Magyarországon 20.000 Ft. feletti rendelés esetén ingyenes!
Igen, a kelchili.hu webáruházban lévő összes termékre 30 napos pénzvisszafizetési illetve csere garanciát vállalunk. Amennyiben valamilyen okból nem lennél elégedett a termékkel, (pl.: hibás, vagy sérült csomagolás, törött áru, stb. ) küldj egy e-mailt a kiskelcsi@gmail.com e-mail címre. A felbontott termékeket nem áll módunkban kicserélni.